Ettevõtete kasvuootusi aitab täita internet

Tarbijate käitumise muutumine sunnib ettevõtjaid otsima uusi kasvuvõimalusi, mida leiab kõige rohkem internetist ja mobiilist, kirjutab Äripäevas Digiagentuuri WSI Online juht ja turundusstrateeg Kristja-Paul Raude.

Kasv on jätkusuutliku ettevõtte põhinäitaja. Ettevõtte juhi üks peamisi ülesandeid on kasvatada ettevõtte väärtust. Väärtuse kasv tuleb eelkõige käibe ja kasumi kasvust. Kas laieneda? Kuidas laieneda? Millistele toodetele või teenustele rõhku panna? Kuidas optimeerida äriprotsesse?

Kasvav ja arenev ettevõte on tööjõuturul atraktiivne ning hoiab omanikud rõõmsana. Siin võib nüüd keegi käe tõsta ja öelda, et Eesti on piiratud ressurssidega turg ning siin ei saa kasvada. Saab küll, aga põhiline on küsimus, miks ainult Eesti piires mõelda.

Internet ning sealsed turundus- ja reklaamivõimalused aidanud võita uusi kliente, hoida olemasolevaid, testida uusi tooteid ja teenuseid ning laieneda uutele turgudele. 

Kasv peitub internetis ja mobiilis. Digiturundusettevõtte SimilarWeb teatel veedab inimene keskmiselt neli tundi päevas oma mobiilis.

Loe pikemalt Äripäevast.

  • ITuudised.ee

    ITuudised.ee

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

21. oktoober 2017

Haridus- ja Teadusministeerium otsib IT-PROJEKTIJUHTI

Haridus- ja Teadusministeerium

18. oktoober 2017

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Arvamused

Teabevara