30. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Playtech – kõrgelt motiveeritud spetsialistide kodu

Foto: Tarmo Haud
Kontor peab olema koht, kuhu tahetakse tulla ning kus on võimalus töötada koos heade spetsialistide ja huvitavate inimestega, kaasaegses ja mugavas keskkonnas, ütleb tarkvaraettevõtte Playtechi Eesti üksuse personalidirektor Kristi Ansberg.

Kvaliteetse tulemuse ja tootlikkuse kõrval pööratakse ettevõtetes aasta-aastalt aina enam tähelepanu ka töökeskkonnale, vaadates igat töötajat kui üht tähtsat osa suuremast pildist – töötajasõbralike ettevõtete TOPi kuuluv Playtech just sellele rõhubki.

Playtechi Tallinna ja Tartu kontorite puhkealad ja privaatsed paigad pakuvad võimaluse arvutist eemale astuda, silmi puhata, teha uinak või suhelda töökaaslastega, mängides näiteks lauajalgpalli, pingpongi vm. Tartu kontoris on ka väliterrass, kus saab soojal ajal päikest nautides tööd teha.

 „Meie jaoks on väga oluline, et töötajad tunneksid ennast töökeskkonnas hästi – veedame ju väga suure osa oma päevast tööl. Kontor peab olema koht, kuhu tahetakse tulla ja olla, kus sul on võimalus töötada koos heade spetsialistide ja huvitavate inimestega, keskkonnas, mis on kaasaegne ja mugav,“ kinnitab Ansberg.

 

„Kontor peab olema koht, kuhu tahetakse tulla.“

Playtechi Eesti üksuse personalidirektor Kristi Ansberg.

Preemiatest olulisem eneseteostus

Playtechis loetakse tibude asemel kalu – vastavalt töötaja staažile hüvitatakse tema sportimisele või meelelahutusele tehtud kulud kalade süsteemi kaudu, lisaks saab iga töötaja sooduskaardi ligi 150 teenusepakkuja juurde. Kui tööstaaži on kogunenud rohkem kui kuue aasta jagu, ootab töötajat reisivautšer. Töötulemustel hoitakse silma peal ning heade tulemuste korral makstakse aastaboonust, samuti erinevaid projektiboonuseid, ent sealjuures ei unustata ka põhipalka, mille suurus vaadatakse üle kord aastas. Jõulude ajal ootab kink nii töötajaid kui ka nende lapsi. Väärib mainimist, et Playtechi kontoris Tartus töötab pea 500, Tallinnas ligikaudu 170 inimest, seega Eesti üksuses kokku ligi 700.

Aktiivse eluviisiga töötajad on moodustanud neli spordigruppi (jalgpall, korvpall, võrkpall ja suusatamine), keda ettevõte erinevate kulutuste osas toetab. Lisaks toimub ka ettevõttesisene spordiürituste sari erinevate spordialadega.

Et kõht ei koriseks ja tööks vajalikud vitamiinid kätte saadaks, leiab kontori köökidest mitu korda nädalas tervislikke suupisteid, puuvilju, aga ka erinevad piimatooteid, mahlasid, juurvilju.

Olulisimaks peetakse ettevõttes aga pigem eneseteostust ning võimalust teha otsuseid oma valdkonnas, mis spetsialistide jaoks äärmiselt motiveeriv, eriti ITK sektoris.

„Meil on personaliosakonnas eraldi inimene, kes hoolitseb selle eest, et töötajatel oleksid mitmekülgsed koolitusvõimalused – nii välis- kui ka sisekoolituste, konverentside ja e-õpikeskkondade näol. Paljud meie töötajad, kes on maailmas oma valdkonna tippspetsialistid, osalevad erinevatel valdkondlikel konverentsidel, mis enamasti toimuvad Eestist väljas – olgu see siis USAs, Aasias või Euroopas,“ lisab Ansberg.

Range töögraafiku asemel paindlik

Käesoleva aasta aprillist pakub ettevõte täiendavat töövõimetushüvitist 30% alates teisest haiguspäevast ning haigestumise korral võib soovi korral teha teatud ametikohtadel tööd kodust. Töögraafiku paindlikkust võetakse igati arvesse ka isiklikel põhjusel, näiteks lapse haigestumisel või muude isiklike toimingute tegemisel. „Võimaldame teatud puhkudel töötajatel valida oma tööpäeva algust, mis jääb kella 8 ja 10 vahele,“ ütleb Ansberg.

Juhul, kui töö ajal peaks ette tulema ületundide tegemist, kompenseeritakse need kas rahaliselt või vabade päevadega. Ansbergi sõnul on töötajatel võimalus tellida kontorisse toitu ettevõtte kulul, kui tekib vajadus töötada kontoris pärast tavapärast tööaega.

Puhata saavad töötajad seadusest tulenevad 28 päeva, suvel võimaldab Playtech kaks nädalat puhata kollektiivpuhkuse ajal. Paar-kolm vaba päeva saab ka isiklike sündmuste puhul – olgu need siis rõõmsamat laadi (abielu, lapse sünd) või kurvemad sündmused (lähedase matused).

Töötaja arvamus kui oluline võti heaoluks

Olgu puhkus või tööaeg, hoitakse töötajaid kursis ettevõtte tegemiste või tulevikuga. Kord aastas toimub infopäev ning aeg-ajalt külastab Eesti üksust ka ettevõtte tippjuhtkond. Siis saavad töötajad osaleda  ümarlauas, et arutada olulisemaid teemasid.

Kord aasta-kahe tagant korraldatakse terves Playtechi grupis suurem rahulolu-uuring, mille tulemustega väga põhjalikult tegeletakse. Erinevad töögrupid aitavad juhtkonnale ettepanekuid teha (nt brändingu või motivatsioonipaketi teemal), kuid iga töötaja saab enda arvamuse jätta ka soovituste postkasti, kust see samuti edasi juhtkonnani jõuab.

„Oleme veendunud, et sobiva töökeskkonna kujundamisel on ainuõige töötajate arvamust ja ettepanekuid küsida,“ ütleb Ansberg ja kinnitab, et töötajate arvamus on ettevõttele oluline igal ajahetkel. „Tööandjana me hindame töötajate panust kõrgelt, sest see tähendab, et oma töökeskkonnast hoolitakse.“

Playtech Eesti

Tartu kontor: Vanemuise 7, (+372) 697 7900, [email protected]Tallinna kontor: Lõõtsa 5, (+372) 697 6597, [email protected] 

Foto: Silver Gutmann
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755