(Sisuturundus) Uuenenud CEBIT – Euroopa innovatsiooni- ja digitaliseerimise festival

Maailma üks suuremaid IT, telekomi ja tarkvara messe CEBIT muudab formaati ning toimub Saksamaal tänavu suvel festivalina.

Varem on CEBITi messi peetud igal aastal veebruaris või märtsis Hannoveris. Mullu külastas seda üle 300 000 inimese. Tänavune üritus toimub samas kohas Hannoveri messikeskuses 11.-15. juunil.

Peakorraldaja Deutsche Messe soovib kohale meelitada noorema põlvkonna, kelle jaoks traditsiooniline mess võib jääda vanamoeliseks, teatas Saksa-Balti kaubanduskoda.

Uus põlvkond on harjunud häkatonidega, äriideede esitlustega, pidude moodi töötubadega, TED-stiilis inspireerivate esinejatega. Seda püüabki tänavune Cebiti festival pakkuda.

Uus CEBIT on jaotatud neljaks. d!conomy on platvorm digitaliseerimise esitlusteks äri- ja valitsusasutuste valdkonnast, kus räägitakse kontori digitaliseerimisest, andmetöötlusest, turvalisusest, kommunikatsioonivahenditest ja seadmetest. d!tec keskendub digitaalsele tulevikule. d!talk on konverentsiformaat. d!campus on noortepärane ala, sisaldades kunstilisi performance´id, artistide ülesastumisi ja tehnoloogiaesitlusi.

Selleaastase uues formaadis CEBITi peateemadeks on asjade internet (IoT), humanoidrobootika, teenuste robotid, autonoomsed süsteemid, avaandmete analüüs, pilveteenused, turvalisus ja tehisreaalsus.

Esimene CeBITi mess toimus 1970 Hannoveri messihallis, mis toona oli maailma suurim. CeBITi nime kandvaid IT-messe ja konverentse on peetud ka teistes riikides.

Vaata uuenenud CEBITi kohta lähemalt www.cebit.de/en/

Soodushinnaga messipileti saab vormistada https://www.messe-ticket.de/DMAG/CEBIT2018/Shop?culture=en/ Sooduskood: Pezh99YtaM

Messipileteid saab soetada ka Saksa-Balti Kaubanduskojast:
Tel: +372 6276 944
E-mail: marge.aedna@ahk-balt.org

NB! Piletihind tõuseb alates 28. maist.

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Arvamused

Teabevara