Autor: ITuudised.ee • 3. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 põhjust, miks osaleda Robotex International EXPO’l

5 lava. 50 kõnelejat. 1000 osalejat. Konveretsil "Generatsioon R"
Foto: Robotex
Planeedi suurim robootikafestival tuleb taas – kanna hoolt, et Sinu ettevõte oleks kohal!

Robotex International 2018 on iga-aastane üritus, mida korraldab Robotex ning sel aastal leiab see aset 30. novembrist kuni 2. detsembrini Tallinnas.

Tegemist on festivaliga, mis toob kokku üle 30 000 inimese enam kui 40 riigist. Tuhanded insene-rid, ettevõtete juhid, õpilased ja perekonnad tulevad kokku, et luua suhteid valdkonna liidritega, viia end kurssi uute startup’idega, ehitada erinevateks ülesanneteks roboteid ja tutvuda innovaati-liste tehnoloogiliste lahendustega.

Festivali võib jagada neljaks mooduliks:

1.robotite võistlused tulevikutalentide avastamiseks;

2.tehnoloogiakonverents, mis toob kokku tippjuhid;

3.töötoad uute oskuste õppimiseks;

4.näitus tulevikutehnoloogiatest.

Lisaks toimuvad veel võrgustumise eelüritus, kõrgema taseme töötoad talendikamatele, tehnilised kokkusaamised, VIP õhtusöögid ja muidugi ka afterparty’d.

Heidame nüüd pilgu põhjustele, miks Sina peaksid osalema festivalil kui partner.

1. Talendid on kohal

Robotex alustas aastal 2001 üliõpilaste võistlusena, mis andis neile võimaluse demonstreerida oma oskusi robootikas. Aastate jooksul on kasv toimunud erinevatesse suundesse ja 15 eri riiki. Robotexi fookus siiani hariduse andmine uue põlvkonna inseneridele ja aidata neil alustada esi-mesi startup’e.

Sellest tulenevalt kutsume me inseneeriatalente üle maailma osalema Robotex International 2018 võistlustel. Nooremad saavad võimaluse õppida robotite ehitamise põhitõdesid ja vanemad saa-vad samal ajal end proovile panna juba keeruliste süsteemide konstrueerimises.

Näiteks on programmis Starship loomade päästmise võistlus, milles võistkonnad peavad ehitama autonoomseid sõidukeid, mis oleksid võimelised ära tundma objekte nende ümber ja aru saama, kas tegemist on loomade kujudega või mitte ning seejärel saatma nende asukoha andmed peaar-vutisse. See on suurepärane võimalus osalejatel demonstreerida avalikkuse ees oma masinõppe- ja insenerioskusi. Kavas ka enam tarkvarapõhiseid väljakutseid nagu Elisa tehisintellekti võistlus ja Taxify võistlus.

Ja meie partneritele tutvustatakse kõiki parimaid võistkondi, kelle palkamisest nad võiksid huvitud olla. Talendikad insenerid käivad ka ise Expo’lt läbi, et potentsiaalseid tööandjaid leida. Sooviksid Sa nad enda ettevõttesse saada?

2. Kohtu tippjuhtidega!

Robotex International viib läbi ka kõrgetasemelise tehnoloogia tippjuhtide kokkusaamise konverentsi vormis. Tegemist on spin out üritusega, mis toimub samaaegselt suure festivaliga ning pa-kub kuulamiseks mitmeid maailma innovaatilisemaid firmajuhte.

Üle 90% meie kõnelejatest tuleb väljaspoolt Põhjamaid ja Baltikumi – Austraalia, Brasiilia, Hiina, Prantsusmaa, Saksamaa, Ghana, Iirimaa, Israel, Itaalia, Jaapan, Luksemburg, Uus-Meremaa, Nigeeria, Portugal, Singapur, Hispaania, Holland, Suurbritannia ja Ameerika Ühendriigid.

Robotex töötab 15 riigis
Foto: Robotex

Veelgi enam, me toome kokku firmajuhte sellistest organisatsioonidest nagu ADDO AI, Akash Systems, Asgard.VC, Atos, Canonical Robots, Cleveron, Code.org, Cyborg Nest, DAIN Studios, Draper Dark Flow, Drone Industry Insights, ESA, ETER9, Expon Capital, Fedger.io, FollowTheSeed, Ghana Tech Summit, Google, Brasiilia valitsus, Guaana, Hacking House, Lightneer, Local Motors, Makeblock, Mindtitan, Mistletoe, Moonshot, Museum of Awe, NASA, NewSpa-ce, Pirate.Global, qCrypt, Scythe, SpaceBase, Starship, Taxify, Toyota AI Ventures, University of Naples Federico II, X.AI, Xprize, Yes.com. Täielik kõnelejate nimekiri on leitav siit.

Meie partnerid (alates hõbe-tasemest) on kutsutud personaalselt kohtuma kõigi kõnelejatega konverentsi business lounge’s ja VIP õhtusöökidel. Seega pane oma küsimused valmis!

3. Õpeta inimesi oma toodet kasutama

Nii festivalil kui konverentsil on kavas töötube, kus külastajad saavad õppida uusi oskusi. Ettevõtted saavad seal lasta huvilistel oma uusi tooteid testida ja mõne uue teooria tagapõhja detailsemalt selgitada või lihtsalt end innovaatorina turundada. Töötoad on alati täis olnud, reserveeritud kohad on isegi nädalaid varem otsa saanud.

Näiteks on toimumas töötoad teemal, kuidas alustada erinevate protsesside automatiseerimisega ettevõttes, kuidas panna kokku andmetepõhiseid meeskondi (Google’i tippjuhi poolt läbiviidav) ja kuidas olemata insener ehitada oma esimest robotit. Kõigile on midagi huvipakkuvat.

Me julgustame kõiki partnereid pakkuma töötube tasuta. Anna meile teada, millist töötuba soovid korraldada ja teeme selle koos teoks!

4. Demonstreeri oma tehnoloogiat tuhandetele

Nagu öeldud, külastab festivali üle 30 000 inimese enam kui 40 riigist. Lisaks üritusel osalevatele indiviididele on kohal ka ajakirjanikke mõjukatest väljaannetest nagu Forbes ja mitmed teised, kes üritust filmivad. Seega on kohal nii potentsiaalsed kliendid kui ka meedia, kes on valmis in-novaatilisi lahendusi kõigile reklaamima.

Näiteks Cleveron – innovatsiooniliider, kes pakub isiklikku pakiautomaadi teenust – kasutab Ro-botex International 2018 konverentsi, et tuua esimest korda avalikkuse ette oma uus toode, usku-des, et see platvorm annab neile parima nähtavuse.

27 000 inimest festivalil Robotex International 2017 Tallinnas
Foto: Robotex

Mis veelgi parem, me lubame mõnedel partneritel müüa oma tooteid stendidel ja messialadel, andes neile sel viisil võimaluse sõlmida kohapeal tehinguid ja teenida tagasi Expo kulu.

NB! Sel aastal kolime me välja tavapärastest igavatest messiboksidest ja teeme kogu Expo loo-mingulisemaks ja lahedamaks.

5. Lase oma brändil välja paista!

Lisaks põhiüritusele toimub ka mitmeid kõrvalüritusi ja on ka muid viise kuidas saad oma ettevõ-tet esile tõsta. Näiteks, võib mõni võistlus või kõrvalüritus kanda Sinu ettevõtte nime. Oma logo saab ka panna konverentsi osalejate nimesiltidele või muudele meenetele. Samas on ka võimalus jagada meeneid või sooduskuponge valitud või kõikidele osalejatele.

Näiteks Investor Day ja konverentsi avamistseremoonia korraldatakse koostöös Invest Esto-nia’ga. Ja Startup Estonia korraldab meie Ettevõtlusvõistlusele eelürituse.

Kas sa sooviksid, et paneksime VIP õhtusöökidele või mõnele afterparty’le sinu ettevõtte nime või prindiksime sinu logo esemetele, mida inimesed näevad kogu festivali vältel?

Ja lisapõhjus!

Kui mingil põhjusel kõik eelnev sind ei kõneta, siis ehk soovid sa lihtsalt aidata harida tulevasi talente.

Sel aastal ootame me võistlustele üle 3000 osaleja, kes jagunevad kõikidesse vanusegruppidesse. Tõsiasi, et oleme laienenud 15 riiki, ei tähenda, et me oleme võimelised festivali toetajate abita korraldama.

Kahjuks ei ole ka lihtne rahastada hariduslikke tegevusi – eriti neid, mis keskenduvad nooremate-le lastele, sest selline investeering ei too tulemusi kohe.

Sul võimalus aidata meil maailma muuta liitudes festivaliga ka juhul, kui see ei too sulle ka otsest ärilist kasu. Isegi kui sa ei soovi osaleda Expo’l, kuid tahad toetada konkreetset võistlust, siis ka see on võimalik.

Seega tule Expo’le, et saada osa eelpool mainitud hüvedest või lihtsalt toetada õilsat eesmärki!

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755