(Sisuturundus) Kas Monopoly lauamängud suudavad kasiinomängudena elus püsida?

Monopoly on vaieldamatult maailma kõige kuulsam lauamäng, mida on tänaseks mänginud üle 750 miljoni inimese. Mäng on populaarne ka Eestis ning seda mitte üksnes sõbralikel koosviibimistel, vaid isegi Eesti ärimeeste vahel.

Mis illustreerib Monopoly tähtsust veelgi paremini, on selle olemasolu internetiavarustes, alustades tavalisest veebipõhisest versioonist kuni mobiilirakenduste ja kasiinomängudeni. Viimane neist uuendustest on ilmselt kõige üllatuslikum, andes majandusteemalisele mängule veelgi omapärasema nüansi raha võitmise võimaluse tõttu.

Digitaliseerimine on tuntav igas valdkonnas

Eesti on üks vähestest riikidest, kus digitaliseerimine on eriti hästi tuntav – riik toetab näiteks isegi tööstuse digitaliseerimist. Arvestades tänapäevaseid tehnoloogilisi võimalusi oli vaid aja küsimus, mil ka nö vanakooli tooted kolivad internetti. Üks nendest toodetest on olnud Monopoly lauamäng.

Kuigi Monopoly on endiselt prominentselt saadaval füüsilise lauamänguna, on mängu looja Hasbro vägagi kursis sellega, kuivõrd oluline on maailmakuulus lauamäng muuta digitaalseks. Niiviisi ongi viimase aja jooksul ka Monopoly lauamängust tekkinud veebiversioone.

Esmapilgul võib küll millegi nii väikese nagu lauamängu digitaliseerimine tunduda tühiasjana, kuid tegemist on järjekordse internetiajastu muudatusega, mis kujundab tehnoloogiaajastu tulevikku. Tehisintellekt, e-sport ja muud uuendused on juba muutunud igapäevaseks teemaks, mistõttu pole ka legendaarse Monopoly lauamängu veebiversioonid enam kuigivõrd üllatavad.

Mida kujutavad endast Monopoly-teemalised kasiinomängud

Kõige üllatavamad on aga Monopoly-teemalised kasiinomängud, mis on saadaval erinevatel online kasiino veebilehtedel. Monopoly lauamäng on taaselustatud videoslottide näol, kus tuleb keerutada erinevaid Monopoly-teemalisi elemente.

Taoliseid slotikaid on ka kõvasti rohkem kui vaid 1-2. Ka kasiinomängude loojad on kursis Monopoly fenomenaalse kuulsusega ning sestap on aja jooksul loodud mitmeid erinevaid versioone. Põhimehhaanika on siiski sama: mängija peab vajutama nupule, mis keerutab sümboleid ning samasuguste sümbolite leidmisel on tulemuseks võit. Kogu asi on adrenaliinirohkem eelkõige seetõttu, et mängida saab pärisraha eest ja seega ka võita pärisraha, kuid enamus Monopoly-teemalisi videoslotte on samas saadaval ka demoversioonis, mis on täiesti tasuta.

Mõnes Monopoly slotis on olemas isegi “vangla” kaart, enamike ühine joon on aga härra Monopoly enda olemasolu. Slotikas “Monopoly: On The Money” on üks kiidetumaid selleteemalisi slotikaid, mis eristub teistest eelkõige parema graafika pärast. Mängus on ka funktsioon nimega “Pass Go”, mis võimaldab mängijal tõusta järgmisele tasemele, et võita rohkem. Enamike Monopoly-teemaliste slotikate tasuvus on 96-97% ringis, mis tähendab, et sümbolite keerutamisel võib oodata enam-vähem selle määra ulatuses oma raha naasemist.

Kõikide videoslottide peamine eelis on võimalus pääseda mängudele ligi igast seadmest, seni, kuni sul on vähegi internetiühendus. Olgu kasutusel sülearvuti, nutitelefon või tahvelarvuti, Monopoly on videoslottide kujul alati saadaval.

Ruumi uuendusteks on küllaga

Kuigi Monopoly on internetis ellu äratatud mitmel erineval viisil, ei saa siiski üle ega ümber faktist, et enamus internetiversioonidest pole pooltki nii interaktiivsed ja köitvad kui originaalne lauamäng. See puudutab eriti kasiinomänge, mis kipuvad hetkel jääma siiski igavaks. Enamus Monopoly-teemalisi kasiinomänge kasutavad lihtsalt originaalse lauamängu elemente, et anda slotikale Monopoly-temaatika nüansse, kuid keerutamine ise võib muutuda üksluiseks.

Arvestades mängutööstuses olemasolevaid tehnoloogiaid, mille hulgas on ka praegusel hetkel juba kasiinomängudes kasutusel olev VR-tehnoloogia, on selge, et ruumi uuendusteks on küllaga. Monopoly on üks kõige populaarsemaid mänge põhjusega, kuid paraku ei jõua hetkel internetiversioonid lauamängule järgi. Mängu populaarsuse tõttu on aga võimalik, et tulevased aastad muudavad olukorda ning pinnale ilmub mõni uus ja parem versioon.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

25. november 2018

DERIVCO IS LOOKING FOR A JAVASCRIPT DEVELOPER (MID-LEVEL)

Derivco Estonia OÜ

17. november 2018

DERIVCO is looking for a TECHNICAL COORDINATOR

Derivco Estonia OÜ

25. november 2018

Teabevara