2. oktoober 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2: kontrollime 13 protsenti mobiilside äriklienditurust

Tele2 on kasvatanud oma turuosa Eesti mobiilsideturu äriklientide sektoris 13 protsendini, teatas ettevõte.

Tele2 äriklientide arv on kasutuses olevate SIM-kaartide arvestuses septembri lõpu seisuga kasvanud tänavu üle 50 protsendi.

Tele2 äriklientuuri ja sisuteenuste direktori Andres Jõesaare sõnul võttis Tele2 ambitsioonika eesmärgi kahekordistada turuosa ärikliendi segmendis vähem kui aasta tagasi. "Vaadates tänaseid tulemusi võime öelda, et võetud eesmärk saab aasta lõpuks täidetud," sõnas Jõesaar.

Tema kinnitusel on tulemuse andnud eeskätt Tele2 investeeringud levialasse. "Kvaliteedi võrdsustudes on eriti äriklientide jaoks määravamaks teenuste hind ja siin on Tele2-l konkurentsieelis. Teiseks tuleb tunnustada meie müügimeeskonna head tööd," lausus Jõesaar.

Tulemuste saavutamiseks jätkab Tele2 aktiivset müügitööd. Kuna Tele2 pakkumised on suunatud eeskätt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, tõi Tele2 esmaspäeval turule just neile suunatud äripaketi, mis võimaldab helistada ööpäevaringselt igasse võrku hinnaga 1 kroon 10 senti. Andres Jõesaare hinnangul on tegemist selgelt soodsaima pakkumisega firmadele, kus omavaheliste kõnede osakaal on väiksem, kui välja helistatavate kõnede osakaal. „Võrreldes konkureerivate pakkumistega võimaldab uus äripakett kuni 40-protsendilist võitu sidekuludelt,” lausus Jõesaar.

Tele2 juhatuse esimehe Toomas Tiiveli hinnangul on Tele2 suutnud viimase aastaga tuua mobiilsideturu ärikliendisektorisse reaalse konkurentsi. „Tänu Tele2 kampaaniatele räägivad täna ilmselt ka paljude teiste mobiilsideettevõtete ärikliendid soodsamalt kui aasta tagasi. Seda tõestab meile klientidelt laekunud tagasiside,” rääkis Tiivel.

Tele2 alustas äriklientide sektoris aktiivset tegutsemist eelmise aasta novembris, kui suurendas müügimeeskonda, töötas välja äriklientidele suunatud pakkumised ning lõi ka Lõuna-Eestisse äriklientide osakonna. Sama aasta alguses alustas Tele2 ka ulatuslikke investeeringuid levikvaliteeti. Tänavu on Tele2 investeerinud uute GSM levialajaamade rajamisse 66 miljonit krooni, avades kokku 41 uut levialajaama, oluliselt on levikvaliteeti täiendatud siseruumides. 2006. aasta lõpuks on plaanide kohaselt Tele2 GSM-leviga kaetud 99 protsenti Eestimaast. Augusti lõpul avas Tele2 Tallinnas testkasutuseks ka kiiret andmesidet võimaldava 3,5G ehk uue põlvkonna mobiilsidevõrgu. Tele2 plaanib kommertskasutuseks 3,5G võrgu avada aasta lõpus.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755