16. mai 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viasat koorib vanu kliente

Satelliittelekanalite paketti pakkuv Viasat saadab pikaajalistele klientidele suurema kuumaksega arveid, kuigi püsiklientidel oleks võimalik telekanaleid vaadata poole odavamalt.

Kui praegu saavad kaks ja enam aastat Viasati kliendiks olnud ja Kuldpaketti omavad inimesed 299 krooni suuruse kuuarve, siis peaaegu poole odavam kuumakse on neist vaid ühe telefonikõne kaugusel, kirjutas Meie Maa.

Nimelt tuleb neil helistada Viasati klienditeeninduse numbril, öelda oma kliendinumber ning nad saavad samasugused kuumaksu tingimused nagu vastliitujad. Selleks saadab Viasat koju allkirjastamiseks uue kaheaastase lepingu.

Telefonikõne Viasati klienditeenindusele tähendab seda, et 299 krooni asemel on telekanalite jälgimise eest võimalik hakata maksma 169 krooni kuus. Otsekorralduse puhul saaks 279 krooni asemel maksta 149 krooni kuus. Kokkuhoidu tuleb seega üle 1500 krooni aastas.

Vastliitujatega võrreldes on püsiklientidel aga see eelis, et nad ei pea enam maksma 1 krooni Viasati tele- ja raadiokanalite vastuvõtukomplekti eest ega ka 399 krooni lepingutasuks, sest nii vastuvõtukomplekt kui leping on neil juba olemas.

Samas pole Viasat püsikliente sellest võimalusest teavitanud ning saadab neile jätkuvalt igas kuus suuremaid arveid, mistõttu asetab pikaajalised kliendid ebavõrdsesse seisu, võrreldes endale alles Viasati komplekti soetavate kundedega.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755