11. juuli 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google'i tuleviku-TV annab ohjad vaatajale

Juba eelmisel suvel tuli otsingumootor Google välja ideega kasutada arvutimikrofoni selleks, et telesaadete ajal olla ühenduses teiste sama saate vaatajatega ning lehitseda saate ajal saateteemalisi netilehekülgi

Kuid see jutt tundub pisut segane, siis New Scientist leidis värske USA patenditaotluse, milles Google võimaldab asja paremini mõista: "Kujutage, et vaatate näiteks seriaali "Sõbrad" ning selgub, et Monica on rase. Te tahate kohe sellest rääkida, kommenteerida ning lugeda teiste vaatajate arvamusi reaalajas."

Selline teenus pakuks saate ajal ka temaatilisi veebilehti, võimalik, et mõned neist sünnivad otse saate ajal. Google plaan on ühendada sotsiaalne suhtlus, kõmu ja klatš.

Samuti näeb Google ette, et teleekraanile lisandub personaalne inforiba. Näiteks näidatakse uudist kuulsusest, inforibasse ilmub teave, mis firma riideid kuulsus kannab.

Võimalik, et selline lisateenus võiks televaatajaid huvitada. Aga miks tegeleb sellega Google? Siin lõhnab raha järgi: inforibadele saab lisaks infole paigutada ka reklaami, näiteks riidepoodidelt, kes müüvad kuulsuste riideid.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755