Infoliini 1188 turundusjuht: teenindajad vahetuvad

Infotelefoni 1188 suurimaks probleemiks
võib pidada tööjõupuudust, mis sunnib firmat tööle võtma ka mitte just kõige
pädevamaid kõneoperaatoreid.

“Tegeleme oma teenindajate koolitamisega iga päev, seda nii keeleliselt kui ka teeninduse kvaliteedi osas. Nõuame oma teenindajatelt nii eesti kui ka vene keele valdamist. Paraku teenindajad vahetuvad ning kõik ei suuda ennast 1188 võimalustega kohe kurssi viia,” selgitas infotelefoni 1188 omaniku Telemedia Eesti AS-i turundusjuht Tiia Schapel Eesti Päevalehele. “Kindlasti puutume ka meie kokku kogu teenindusvaldkonda puudutava tööjõupuudusega, paraku on see üldisem probleem ja seda mitte ainult meie teeninduses.”

Turuuuringu järgi on 1188 populaarseim infotelefon.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO IS LOOKING FOR A JAVASCRIPT DEVELOPER (MID-LEVEL)

Derivco Estonia OÜ

17. november 2018

PASSWARE is looking for an OPERATIONS' MANAGER

Manpower OÜ

30. oktoober 2018

TALLINNA LINNAKANTSELEI otsib PEASPETSIALISTI

Tallinna Linnakantselei

25. oktoober 2018

Teabevara