4. detsember 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

PR-ekspert: konkurendid tõmbasid EMT-lt tooli istumise alt

Kommunikatsioonibüroo Hamburg Partnerid konsultant Hannes Hamburg arvas, et konkurendid vedasid EMTd alt.

"EMT vastandlikud otsused tekitavad küsimusi, miks seni oma turunduses ja kommunikatsioonis positiivse külje pealt silma paistnud EMT nii toimis. Kuid Eesti mõistes on vaat et pretsedent, et suurettevõte julges oma viga avalikult tunnistada ja püüab seda parandada," arvas ta.

"EMT eksis ilmselt kahe ajaolu prognoosimisel: esiteks, EMT ei oodanud avalikkuse nii valulist reaktsiooni, ning teiseks ootas, et konkurendid tulevad uue arvelduspõhimõttega kaasa. Minutipõhine arveldus on kaalumisel olnud ka teistel mobiilsideoperaatoritel, mida näitavad ka nende avalikud kommentaarid. Praegu tõmmati aga EMT-l tool istumise alt," lisas ta.

Hamburgi sõnul tuli avalikkuse jaoks muudatus liiga järsult, selle ettevalmistamiseks ei tehtud piisavalt eeltööd ning muudatuse enda kommunikatsioon jäi liiga napiks.

"Samas on Eesti tänasel mobiilsideturul hinnast tähtsam kvaliteet ja julgen väita, et EMT on selles osas konkurentidest peajagu üle. EMT võiks jätkata investeerimist kvaliteeti, et vältida säästuoperaatoriks muutumist. EMT klient on ka siiani maksnud parema kvaliteedi eest kõrgemat hinda ja pole kurtnud. Konkureerivad ettevõtted on samas keskendunud madalama hinna sõnumile juba pikemat aega, kuid olulist edu pole see endaga kaasa toonud," lisas ta.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755