SEB Eesti Ühispanga vea tõttu tühjendati kliendi arve

5. detsembril sõlmis SEB Eesti Ühispanga
Tornimäe kontoris otsekorralduslepingu EMT arvete maksmiseks SEB klient Eveliis,
kes jõulukinke ostma minnes avastas, et kogu tema raha on arvelt kadunud.

Pangast sai Eveliis teada, et 17. detsembril võeti tema kontolt maha kogu seal olnud raha, sest EMT oli esitanud panka 47 000-kroonise arve. Miks, ei saanud ta aga teada, kirjutas Tarbija24.

«Šokis pöördusin tagasi EMT esinduse poole ja sealt selgus, et pangatöötaja, kes minu otsekorralduse vormistas, oli viitenumbriks pannud ühe suurfirma viitenumbri ja oleksin pidanud eraisikuna maksma otsekorraldusega hoopis ühe firma telefoniarveid,» rääkis Eveliis.

SEB Eesti Ühispanga kommunikatsioonijuht Silver Vohu ütles Postimees.ee-le, et pangal on siiralt kahju, et selline probleem tekkis ning lisas, et kahjuks ei suuda pangasüsteem valet viitenumbrit tuvastada.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Haridus- ja Teadusministeerium otsib IT-PROJEKTIJUHTI

Haridus- ja Teadusministeerium

18. oktoober 2017

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

21. oktoober 2017

Tallink is looking for a SENIOR DEVELOPER

Tallink Grupp AS

31. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara