Hansapank: kannatada on saanud vaid kümme klienti

Hansapank lükkas ümber tänases Postimehes
ilmunud info, mille kohaselt võib ohtliku arvutiviiruse tõttu kannatada saanud
pangakliente olla sadu.

„Alates detsembri keskpaigast on Hansapanga poole pöördunud kokku kümme klienti, kelle kontolt on kahtlastel asjaoludel raha kadunud. Pole kindlat alust arvata, et kõik nimetatud juhtumid on tingimata seotud viimastel päevadel palju kõneainet pakkunud arvutiviirusega. Kõiki juhtumeid uurib politsei ning pank on kannatada saanutele kahju hüvitanud,“ seisis panga teates.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Tallink is looking for a SENIOR DEVELOPER

Tallink Grupp AS

31. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara