Microsoft sõdib reklaamituru pärast

Microsofti Yahoo!-le tehtud agressiivse
ülevõtupakkumise taga, mida Google püüab ära segada, on murrangulised ajad
reklaamiturul, kus äri liigub järjest enam internetti.

Kolme aasta perspektiivis võib globaalse internetireklaamituru käive praeguselt 42 miljardilt dollarilt kahekordistuda, prognoosib Microsoft, mis läinud nädala lõpus tegi vaenuliku ülevõtupakkumise internetiportaalifirmana tuntuks saanud Yahoo!-le.

Microsoft tahab kahe firma omal käel arendatud internetireklaamisüsteemid liita, tõhusamalt tööle panna ning Google'i edumaad vähendada.

Selles valguses on Yahoo! eest pakutud 44,6 miljardit dollarit (471,4 miljardit krooni) seda väärt. Esimest korda firma ajaloos on Microsoft valmis isegi laenu võtma, et tehingut rahastada.

Eriti tugevaks läks Google'i liidripositsioon pärast seda, kui USA konkurentsiametnikud kiitsid Microsofti vastukampaaniast hoolimata mullu heaks internetireklaamifirma DoubleClick ülevõtmise. 2007. aasta keskpaigas teenis Google reklaamitulu rohkem kui Yahoo!, Microsoft ning AOL kolme peale kokku.

Google ei jäänud Microsofti rünnaku peale passiivseks pealtvaatajaks. Nädalavahetusel kirjutas juhtkonda kuuluv David Drummond Google'i blogis, et liit Yahoo!-ga riskib Microsofti monopoolsed äritavad tuua internetikeskkonda. Ühtlasi viitab Google Yahoo! ja Microsofti väga tugevale positsioonile internetipõhise e-posti ja vahetu sõnumside turul.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Derivco is looking for a RELEASE ENGINEER

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Derivco is looking for a TECHNICAL COORDINATOR

Derivco Estonia OÜ

08. detsember 2017

Arvamused

Teabevara