Elisa: segadust on tekitanud krediidilimiit ja kõnepiirangu teenus

Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Regina Salmu
ütles, et on olnud juhuseid, kus aetakse segamini krediidilimiit, mis on
ettevõtte poolt kehtestatud enda huvide kaitseks, ning kõnepiirangu teenus, mida
klient saab rakendada oma huvide kaitseks.

„Krediidilimiit ei ole teenus, see on üks punkt kliendilepingus, millega ettevõte saab kaitsta oma huve," ütles Salmu ja lisas, et klient saab kõnepiirangut kasutada eraldi teenusena.

Ta rääkis, et viimaste aastate jooksul ei ole olnud juhuseid, kus klient ei mõistaks seda, kui tema teenust piiratakse krediidilimiidi ületamise pärast. „Kuid on olnud juhuseid, kus aetakse segamini krediidilimiit, mis on ettevõtte poolt kehtestatud enda huvide kaitseks, ning kõnepiirangu teenus, mida klient saab rakendada oma huvide kaitseks,“ lisas Salmu.

Krediidilimiit on ka kliendi jaoks kaitse, kuna alati võib ju juhtuda, et keegi teine kuritarvitab kliendi SIM-kaarti. „Lepingu sõlmimisel määratud krediidilimiidi ületamisel saadetakse kliendile sõnum ning sõnumi alusel tuleb maksta vahesumma ning seejärel saab klient jälle teenust edasi kasutada,“ ütles suhtekorraldusjuht.

"Üldjuhul piirab Elisa mobiilsideteenuseid nendel krediidilimiidi ületanutel klientidel, kes on alles äsja liitunud Elisaga ning kelle maksekäitumist me ei tea ning ka nendel klientidel, kelle maksekäitumine on ebaregulaarne ning kes sellega on riskiks ettevõtte majandustegevusele," rääkis Salmu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Derivco is looking for a RELEASE ENGINEER

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Derivco is looking for a TECHNICAL COORDINATOR

Derivco Estonia OÜ

08. detsember 2017

Arvamused

Teabevara