5. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Webmedia: e-lahendused ilma tuntud nimeta läbi ei löö

Webmedia tegevjuht Taavi Kotka rääkis e-riigi tulevikku tutvustaval konverentsil, et Eesti on hea e-lahenduste leidja, kuid üksinda, ilma tuntud vihmavarjuta läbi ei löö.

Kotka rääkis, et Eestil üksinda on maailmamastaapides raske läbi lüüa. Ta lisas, et Eesti ei saa praegu hakkama selliste projektidega, kus on vaja tööle sadat spetsialisti. „See on tegija, kus on 50 spetsialisti.“

Ta ütles, et Eestil puudub oskus koordineerida Lõunas asuvat tööjõudu täitmaks Lääne kliendi tellimust. „Me vajame enda kohale vihmavarju,“ lisas Kotkas ning märkis, et Webmedia ja Regio müüvad mujal maailmas oma lahendusi Ericssoni nime all.

„Regio teeb lahendused, meie vahendame ja Ericsson teeb rahvusvahelise müügi ehk pakub vihmavarju,“ rääkis Kotka.

„Uusi riike tekib nagu seeni peale vihma ning tekib avalik- ja erasektor, kus on vaja e-lahendusi,“ ütles Kotka. Neid uusi riike varustavad rahaga maailma pangad. Raha tuleb näiteks Ameerikast, mis võtab ka vastutuse, kuid e-teenuste lahenduse pakub Eesti, rääkis ta.

Kotka ütles, et neid konni on vähe, kes siit porilombist välja hüppavad. „Paneme seljad kokku ja valime vihmavarju, ruumi on,“ sõnas ta.

„Meil ei tasu unistada, et oleme vinge e-riik ja kõik tahavad lahendusi. Kui Microsoft tutvustab ideed, siis müüb ta selle ka maha. Eestlaste probleem on, et koostööd ei taheta teha,“ rääkis Kotka.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755