11. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ikea hakkab virtuaalmaailmas mööblit müüma

Populaarses arvutimängus „The Sims“ saab varsti osta Rootsi sisustuskaubamaja Ikea mööblit, kirjutab Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.

Nn elustiilimängu ennast on müüdud juba üle saja miljoni eksemplari ning sellele on ilmunud ka järg, Sims 2. Viimasele omakorda on välja antud mitmeid lisasid ja täiendusi, millele juunikuus lisandub „Home Stuff“. See pakub erinevat sisustust mängutegelaste kodude jaoks. Virtuaalsel mööblil on Ikea kaubamärk ning sama välimus ja nimetus nagu Ikea tootekataloogis.

„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.

Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.

Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes Mauritz.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755