Veebiaktiviste ajendab edevus

Inimesed, kes riputavad pidevalt netti üles
uut sisu otsivad vaid tähelepanu.

Lugejate endi poolt sisuga täidetud veebikeskkondade (YouTube, Wikipedia) edu on tekitanud psühholoogides segadust, sest väga väike hulk inimesi teeb nende keskkondade sisuga täitmisel ära väga suure hulga tööd, kuigi sellest tööst ei tõuse neile pealtnäha mitte mingit kasu, kirjutas New Scientist. Ülejäänud aga kasutavad nende keskkondade sisu, ise nende arendamiseks midagi vastu andmata.

Ühe seletuse järgi on inimestel lihtsalt meeldiv, kui nad saavad kogukonda aidata. Nüüd aga on Palo Altos asuva Hewlett-Packardi uurimiskeskuse teadlased leidnud, et kogukonna aitamisega pole veebiaktivistide tegevusel mingit pistmist. Nad otsivad isiklikku tähelepanu. Töörühm analüüsis 580 000 YouTube’i keskkonda sisu paigutanud kasutaja käitumisharjumusi ning leidis, et mida rohkem nende ülesriputatud videod vaatajaid leidsid, seda innukamalt püüdsid kasutajad uut materjali keskkonda üles laadida.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

21. oktoober 2017

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

22. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara