Nokia internetipood kukkus kolinal läbi

Nokia Ovi internetipoe avamine läks eile
üle kivide ja kändude, mistõttu poe käikulaskmist nimetati turul täielikuks
katastroofiks ja Nokiat ennast dinosauruseks.

Nokia teatas eile, et poel oli tehnilisi probleeme ja mõnel juhul ei pääsenud sinna sissegi. „Varsti avamise järel tabasid meid ebanormaalselt suured tõrked internetiliikluses, mis tekkisid mingist tegevusprobleemist,“ andis Nokia teada.

Suurem osa esialgseid hinnanguid olid negatiivsed ja tunnustatud tehnoloogiablogi TechCrunch nimetas poodi täielikuks katastroofiks.

Strand Consulti tegevjuhi John Strandi sõnul oli poe avamine suur ebaõnnestumine, mis näitas Nokiat dinosaurusena. „Nad teadsid, et neid võrreldakse Apple’iga. Neil oli olemas aeg, ressursid, ja siis tuleb Nokia välja millegi sellisega! Nad ei vasta ootustele. Ja mis juhtus dinosaurustega?“ küsis Strand.

Apple’i App Store on olnud erakordselt menukas. See on saanud vaevalt aastaga umbes miljard tellimust. Nüüd tahavad ka teised operaatorid nagu Vodafone, Microsoft ja Nokia sellest turust osa saada.

Nokia pood Ovi avati eile üle maailma umbes 50 miljonile kasutajale. Potentsiaalsete kasutajate arvult ületab Nokia konkurente. Apple on müünud seni vaid umbes 20 miljonit IPhone’i.

Paraku kuleb end Nokia poodi end sisse registreerida. Turul ei peeta seda heaks tooniks, sest mida rohkem samme peab klient tegema teenuseni jõudmiseks, seda kergemini ta loobub.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tallink is looking for a SENIOR DEVELOPER

Tallink Grupp AS

31. oktoober 2017

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

22. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara