Osolin: kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator

Kui Tele2 püüdis oma meteoriiditrikiga
tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega, siis on see
ülesanne kindlasti täidetud, ütles reklaamiärimees Olav Osolin.

Enda sõnul ei oska ta mobiilifirma relkaamikampaania kohta siiski täpsemalt arvata, kuna ei tea selle eesmärki ega tulevikku. "Kui see on suurema kampaania esimene faas, siis peaks sellele tulema jätk. Eks sellest siis sõltub, kas kampaania täidab oma eesmärki või mitte," märkis Osolin. "On täiesti võimalik, et tegu on suurepärase ideega, mis toob suurepäraseid tulemusi," lisas ta.

Samas on tema sõnul kindlasti täidetud Tele2 väidetav soov tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega. "Kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator, selle jaoks leiti kütust ja nad on suutelised kaevama päris sügava augu. Hakatuseks polegi seda nii vähe," sõnas Osolin.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT (H5) DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Artiza Networks is looking for an R&D TEAM LEADER

Manpower OÜ

03. september 2017

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Käsi­raamatud