Osolin: kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator

Kui Tele2 püüdis oma meteoriiditrikiga
tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega, siis on see
ülesanne kindlasti täidetud, ütles reklaamiärimees Olav Osolin.

Enda sõnul ei oska ta mobiilifirma relkaamikampaania kohta siiski täpsemalt arvata, kuna ei tea selle eesmärki ega tulevikku. "Kui see on suurema kampaania esimene faas, siis peaks sellele tulema jätk. Eks sellest siis sõltub, kas kampaania täidab oma eesmärki või mitte," märkis Osolin. "On täiesti võimalik, et tegu on suurepärase ideega, mis toob suurepäraseid tulemusi," lisas ta.

Samas on tema sõnul kindlasti täidetud Tele2 väidetav soov tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega. "Kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator, selle jaoks leiti kütust ja nad on suutelised kaevama päris sügava augu. Hakatuseks polegi seda nii vähe," sõnas Osolin.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Nortal is looking for a HEAD OF MARKETING

Nortal AS

28. veebruar 2018

Derivco is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Arvamused

Teabevara