8. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT: äriklientide puhul  otsustab siiski kvaliteet

Head hinda saab juba iga operaatori juures, kuid äriklientide puhul on otsustavaks nii levi kui teeninduse kvaliteet, ütles EMT teenindus- ja müügidirektor Indrek Randveer.

"Kolmanda kvartali lõpu turuosa oli 47% ning niipalju võib küll juba praegu öelda, et aasta viimane kvartal oli hea müügiaeg ja oleme tugevalt 47% turuosa hoidjad. Jätkuvalt hoiab EMT ka üle 70% äriklienditurust," rääkis ta.

"Tele2 väide, et EMT-l on 37% turuosa, on aga kahetsusväärne avalikkuse rumalaks tegemine, sest EMT turuosast on lahutatud üks EMT kaubamärke, Diil, samas kui Tele2 turuosa on toodud kõigi nende kaubamärkide summana. Nagu alguses mainitud, on 3. kvartali tulemustel EMT turuosa 47%," kinnitas Randveer.

"Börsile me praegu veel teatanud ei ole, nii et ei saa täpseid numbreid avalikustada," lisas ta.

EMT hinnangul on Tele2 juurdekasv nende kaheaastase programmi peale – mida pealegi toetab majandussituatsioon – äärmiselt tagasihoidlik, eriti ärikliendi segmendis, ütles ta. "Põhjused on väga lihtsad: äriklientide puhul on otsustavaks argumendiks siiski kvaliteet, seda nii levi kui teeninduse osas," lisas Randveer.

Tele2 on reklaaminud end kui hinnaliidrit, ehkki tegelikult saab sama hinda EMT teenindus- ja müügidirektori sõnul juba kõigi operaatorite juures.

Randveeri ütlusel on hinna argument üks olulistest komponentidest. Kõigi operaatorite poolt pakutavaid pakettlahendusi vaadates võib kindlalt väita, et Tele2 on oma hinnaeelist teiste operaatorite eest minetamas, kinnitas ta. "Vahed on äärmiselt väikesed ning teiste operaatorite kvaliteet teenuses ja teeninduses kaalub selle vahe selgelt üle," lisas Randveer.

"Mis puudutab levikvaliteeti, siis Tele2 on viimased kaks aastat investeeringuid suurendanud, kuid väide, et ta on sellega eelmise kümnekonna aasta mahajäämuse likvideerinud, on küll üle hinnatud," sõnas ta.

Randveeri ütlusel on EMT tugijaamade arv suurem ja seega peab olema ka katvus parem. "Teised operaatorid ei ole ju samuti levikvaliteedi arendamist lõpetanud, vahe on ainult selles, et teised lähevad samas taktis oma investeeringutega eest ära," rääkis ta.

Randveer lisas, et Faktum & Ariko suurettevõtete teeninduskvaliteedi uuringu põhjal saavutas EMT parima tulemuse nii teeninduse meeldivuse ja sõbralikkuse, kui ka kliendi probleemide lahendamise ladususe ja täpsuse osas.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755