Seppänen: hilinemise võimalus oli algusest peale teada

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul oli algusest peale teada, et sel kuul, kui toimub üleminek uuele süsteemile, võivad arved hiljaks jääda.

Seppänen selgitas, et Elisa alustas jaanuari alguses plaanipärast üleminekut uuele kliendihaldus- ja arveldussüsteemile. "Kuna see muudatus on niivõrd suur ja mahukas, siis oli ette näha, et jaanuari arved hilinevad, mistõttu teavitasime sellest nii era- kui ka ärikliente juba jaanuari alguses."    

Elisa juhi sõnul saatsid nad kõikidele klientidele eraldi kirja, kus andsid teada, et on kasutusele võtmas uut kliendihaldus- ja arveldussüsteemi ning seetõttu võivad arved hilineda.

Ta lisas, et Elisa on oleme kasutanud väga paljusid kanaleid alustades teavitusest arvepäistes, SMS-teavitusest, Elisa kõnekeskuse automaatvastusest kuni kodulehe uudisteni. Samuti on teavitussildid arvete hilinemise kohta väljas Elisa 23 esinduses üle Eesti.

"See, et tänaseks pole arved klientidele välja saadetud, tähendab seda, et oleme nädala võrra tavapärasest arvete väljasaatmise graafikust maas. Praeguse plaani järgi saadame arved välja selle nädala jooksul," sõnas Seppänen.

"Algusest peale teada ning arvestasime sellega, et sel kuul, kui toimub üleminek uuele süsteemile, võivad arved hiljaks jääda. Uue süsteemi kasutusele võtmine on kahtlemata suur ja keerukas muudatus, kuid teenib eesmärki luua olukord, kus saame oma klientideni tuua kiiremini uusi teenuseid ja soodsamaid pakette," tõdes Seppänen.

Elisa Eesti partneriks on Seppäneni sõnul Qvantel Business Solutions ning sama süsteemi kasutab juba aastaid Elisa Oyi tootmisüksus.

 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a VIDEO PRODUCTION SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Artiza Networks is looking for an R&D TEAM LEADER

Manpower OÜ

03. september 2017

Käsi­raamatud