18. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

KUIDAS valida netiteenust?

Traditsioonilist Eesti-spetsiifilist teenust on vähe, seetõttu on vähe ka eestikeelseid netiteenuseid. Küll võivad aga Salesforce või SugarCRM tõlkida kunagi oma teenuse eesti keelde, kui kasutajatega liitub mõni siinne suurfirma, mis peab teenuse tõlkimist vajalikuks.

Iseasi on, kui palju hakataks tegema spetsiifilisi rakendusi, mis arvestaks näiteks kohalikke seadusi ja makse. Küll on aga MicroLink klientide soovil tõlkinud oma SoovitusIndeksi läti, leedu ja soome keelde.

Eesti päritolu ja Ambient Sound Investmentsi toel maailma vallutav kodulehekülgede ehitamise teenus Edicy on juba praegu kasutatav 16 eri keeles, kaasa arvatud eesti keel.

Netiteenus ei tähenda seda, et kasutaja peab alati ja kõige eest maksma. Paljud netiteenused on tavakodanikele, väikeettevõtetele ja mittetulundussektoritele tasuta.

Nii on Edicy kodulehel end kliendiks registreerinud 150 000 kasutajat, kellest vaid 10% tarvitab teenust äritegevuseks ning maksab selle eest vaid osa ehk need, kes vajavad teenuseid tavapärasest suuremas mahus.

Edasi saad artiklit lugeda SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta SIIT

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755