Facebooki külastatavus ületas Google oma

Suhtlusvõrgustik Facebook möödus USAs külastatavuse poolest eelmisel nädalal esimest korda otsingumootorist Google.

Eelmisel nädalal külastas Facebooki 7,07 protsenti ja Google 7,03 protsenti USA internetikasutajaist, vahendas Biznes&Baltija uuringufirma Hitwise andmeid.

Ehkki maailma suurima suhtlusvõrgustiku liidripositsioon võib osutuda ajutiseks, kalduvad internetikasutajad järjest enam otsingu asemel hoopis suhtlema, toonitasid Hitwise eksperdid. Facebooki kasutajate hulk on alates 2009. aasta aprillist kuni selle aasta veebruarini kasvanud kaks korda ehk 200 miljonilt 400 miljonini.

Külastatavuse suurenemine ei tähenda aga ekspertide hinnangul veel ka suurt tulu kasvu. Prognooside kohaselt võib Facebook teenida tänavu 1-1,5 miljardit dollarit, samal ajal kui Google sai näiteks eelmisel aastal 23,7 miljardit dollarit kasumit.

Uuringufirma Nielseni andmeil viibis tüüpiline internetikasutaja eelmise aasta detsembris üle 5,5 tunni suhtlussaitidel ehk 82 protsenti kauem kui aasta tagasi.
USA internetikasutaja viibib Facebookis umbes 6,5 tundi ja Googles umbes 2,5 tundi. See oli üheks põhjuseks, miks Google tõi hiljuti turule oma suhtlussaidi Buzz.

 


 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a POKER INTEGRITY SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Artiza Networks is looking for an R&D TEAM LEADER

Manpower OÜ

03. september 2017

Derivco is looking for a JUNIOR .NET DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Käsi­raamatud