Konkurent laimamas HP tahvelarvutit?

Juba enne, kui toode üldse turule on jõudnud, kõlavad negatiivsed kommentaarid Hewlett-Packardi uuesti tahvelarvutist Slate.

Market Watchi kolumnist John Dvorak näeb peamist võitlust PR-rindel. „Negatiivsed uudised kõlavad mulle imelikult, kuna HP on minimaalsete saavutuste eest saanud pressilt rohkem kiita kui keegi teine. Võrdluseks ehk Microsoft enda alguspäevil või praegune Apple’i võidujooks.“

HP pole veel enda uut tahvelarvutit Slate meedialegi näidanud, kui juba kõlavad Internetis repliigid, mis väidadavad uuel arvutil olevat väga kehv aku ning arvuti hakkab maksma rohkem kui iPad.

Kolumnist vihjab võimalusele, et kogu negatiivse publitsistika taga võib olla mõni teine konkurent, ehk isegi Apple ise. „Steve Jobbs võib olla suur visionäär, kuid tihti vaadatakse mööda faktist, et ta oskab valida PR-agentuure ja –strateegiaid. Juhul, kui me kohtume edaspidigi kokku negatiivse reklaamiga HP kohta, siis võime eeldada, et mõne rivaali käsi võib olla mängus.“

Teadagi ei soovi ükski firma ennast siduda, või vähemalt seda seotust tunnistada, konkurenti laimava kampaaniaga, kuid on ka eredaid näiteid minevikust tuua. „Teame, et IBM-i OS/2 ja Windowsi vahelises sõjas kasutas Microsoft igasuguseid, ka konkurenti laimavaid, PR-meetmeid, mida firma aastaid hiljem on tunnistanud.“

„Kui mängus on miljardid ja miljardid dollarid, siis ei üllata selline käitumine sugugi. Ometi on „must“ PR küllaltki riskantne ning sellega vahele jääda oleks firmat alandav ja kahjustav.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib DIGITALISEERIMISE JA E-LAHENDUSTE EKSPERTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

20. november 2017

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Arvamused

Teabevara