3. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Luksuskaubad leiavad tee Internetti

Suurem läbimüük ning laiem tarbijaskond on viimaks pehmendamas luksuskaupade tootjate eelarvamusi Interneti kui müügikeskkonna üle.

Luksusbrändid on seni küllaltki vaoshoitult võtnud vastu Internetis kauba müümise võimalust, kartes, et lihtne ligipääs kaotab brändi eksklussiivse aura, vahendab Reuters. Samuti on kallimaid brände eemale hoidnud tõdemus, et Internet on tormiselt kasvatanud salakauba müügi levikut üle kogu maailma.

Ometi on erinevad juhid ja analüütikud nägemas muutusi hoiakutes, kuna üha enam inimesi on nõus ostma ka ülikalleid tooteid, nautides samal ajal koduseid mugavusi.

„Kaks aastat tagasi ma ei näinud mingit võimalust, et meil oleks mingisugustki eksklussiivsemate riiete müüki Internetis,“ ütleb Oscar de la Renta moemaja tegevdirektor Alexander Bolen. „Ma eksisin. Mind on šokeerinud, kui palju äri me läbi Interneti oleme ajanud.“

Ühendriikide kontsultatsioonifirma Bain sõnul kasvas luksuskaupade müük Internetis eelmine aasta 20%, samas kui terves harus langes üldine müük 8%. Bain ennustab käesolevaks aastaks veelgi suuremat müügikasvu.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755