8. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Autofirma juht: arve liik sõltub klientuurist

Paber- ja e-arvete kasutamine oleneb ettevõtte klientuurist ja arvete hulgast ehk kus milline variant kõige mõistlikum on, vastas ASi Info-Auto Tartu esinduse direktor Jaak Väärsi päevaküsimusele.

Äripäeva päevaküsimus oli ajendatud tänasest artiklist, et paljud Eesti ettevõtted saadavad siiani paberarveid või siis e-arveid näiteks PDF kujul.

Väärsi kinnitusel on neil nii paberarveid kui e-arveid. „PDF kujul arveid saame näiteks elektri, sooja ja vee eest,“ rääkis Väärsi. „Selliste arvete suureks eeliseks on see, et nad ei vaja mingit lisaprogrammi ega lisakulu.“

Samas arutles Väärsi, et kui nemad hakkaksid oma juhuklientidele massiliselt PDF kujul arveid saatma, siis tekiks arvete kättesaamisega, maksmisega ja muuga hulgaliselt komplitseeritud probleeme.

„Sellisel tarbijasuunal, kus on palju juhukliente, peaks olema arve allkirjastamise võimalus ehk kliendil peab olema sarnane programm, millega ta arve vastu võtab ja digiallkirjastab,“ seletas Väärsi. „Sest vaid siis tekiks kindlus, et arvete laekumine ja rahade kättesaamine on probleemivaesem.“

 

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755