25. juuli 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitse Diili interneti reklaamis probleeme ei näe

Äripäev palus tarbijakaitseameti kommentaari EMT Diili interneti suurele kampaaniale, kus reklaamitakse 3G kiiruse ja piiramatu mahuga internetti, mille tingimustes väikses kirjas lause "Ühenduse kiirus on kuni 256 kbit/sek."

Veebis ilmuva reklaambänneri peene kirja lugemiseks peab juba klikkima ja lepingu tingimusi uurima; suur vilkuv bänner röögib 3G-kiirusest. "Kas see pole mitte tarbija petmine? Kas EMT-le tuleks sellise reklaami eest märkus teha?" küsis Äripäev.

"Vaatasime antud reklaami läbi ning esmapilgul otsest rikkumist ei tuvasta. Isikliku hinnanguna mainin ära, et lubatud ühenduse kiirus on üsna aeglane ning seetõttu on oluline, et tarbijad seda enne teenusega liitumist teaksid. Tingimused on esitatud korrektselt – kiirus on ära toodud ning on ka kirjeldatud, mis antud kiirus internetikeskkonnas teha võimaldab," vastas tarbijakaitseameti pressiesindaja.

"Mis puudutab seda, et bänneril ei ole märgitud tingimusi, siis olenevalt reklaamikandja spetsiifikast pole tihti võimalik esmasele vaatele mahu piiratuse tõttu lisada tingimusi. Kui reklaam äratab tarbijas huvi, klikib ta sellele ning juba järgmisel lehel on kenasti toodud ära ka kõik tingimused," lisas pressiesindaja.

 

 

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755