Tele2 lõi klientide võitmiseks hinna pooleks

Augustis toimunud TNS Emori uuring näitas, et Tele2 võrku üle tulnud eraklientide arved muutusid eelmise operaatori arvetega võrreldes keskmiselt 54% väiksemateks, teatas Tele2 täna.

Uuringus võrreldi klientide arvete suurust enne ja pärast Tele2-ga liitumist. Küsitlus hõlmas üle 700 inimese, kellele kampaaniate soodustused enam ei kehtinud. Uuringu tulemused näitasid, et Eesti mobiilsideoperaatorite hinnavahed on endiselt väga suured ja teistest võrkudest Tele2-te üle tulnud klientide mobiiliarved langesid kesmiselt 54%.

Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema hinnangul olid uuringu tulemused mõtlemapanevad. "Võrdse teenuse kvaliteedi puhul saab igaüks ise otsustada, kas ja miks peaks samaväärse teenuse eest maksma pea kaks korda kõrgemat hinda. Tõenäoliselt ei oleks me valmis maksma näiteks bensiini eest topelttasu," kommenteeris Seema.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ADM Interactive otsib PHP VANEMARENDAJAT

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Arvamused

Teabevara