22. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ipits: e-toll oleks teretulnud lahendus

E-toll kindlasti lihtsustab asjaajamist, kuid ei lahenda probleeme lõpuni, sest tolli küsimus on alati kahepoolne, ütles ASi Salvest omanik Veljo Ipits.

"Ma ei tea ühtegi sellist situatsiooni, kus meil oleks e-teenuste pärast sisemiselt kaebusi. Kuid eks meie e-teenused järjest arenevad ka. Ja, kui e-toll tuleb, mis siis ikka, läheb see töö ka kergemaks," sõnas Ipits.

"E-teenustest, millest puudust tunneme, olekski e-toll meie jaoks kõige teretulnum lahendus. Üks asi on see, kuidas me tolli probleemid siitpoolt ära lahendame, aga kaubavahetuses Venemaaga pole põhiline probleem meie tollis, vaid põhiline probleem seisneb ikkagi seal teiselpool piiri," rääkis ta.

"Ühe poole saame võib-olla väga ilusasti korda, aga teise poolega jandime ikka edasi. E-toll kindlasti lihtsustab asjaajamist, kuid ei lahenda probleeme lõpuni, sest tolli küsimus on alati kahepoolne. Me võime olla väga hea e-riik, aga kui teine pool ei ole selleks valmis, siis pole see tulemus selline nagu me ootame," märkis Ipits. 

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755