Ipits: e-toll oleks teretulnud lahendus

E-toll kindlasti lihtsustab asjaajamist, kuid ei lahenda probleeme lõpuni, sest tolli küsimus on alati kahepoolne, ütles ASi Salvest omanik Veljo Ipits.

"Ma ei tea ühtegi sellist situatsiooni, kus meil oleks e-teenuste pärast sisemiselt kaebusi. Kuid eks meie e-teenused järjest arenevad ka. Ja, kui e-toll tuleb, mis siis ikka, läheb see töö ka kergemaks," sõnas Ipits.

"E-teenustest, millest puudust tunneme, olekski e-toll meie jaoks kõige teretulnum lahendus. Üks asi on see, kuidas me tolli probleemid siitpoolt ära lahendame, aga kaubavahetuses Venemaaga pole põhiline probleem meie tollis, vaid põhiline probleem seisneb ikkagi seal teiselpool piiri," rääkis ta.

"Ühe poole saame võib-olla väga ilusasti korda, aga teise poolega jandime ikka edasi. E-toll kindlasti lihtsustab asjaajamist, kuid ei lahenda probleeme lõpuni, sest tolli küsimus on alati kahepoolne. Me võime olla väga hea e-riik, aga kui teine pool ei ole selleks valmis, siis pole see tulemus selline nagu me ootame," märkis Ipits. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Derivco is looking for a TECHNICAL WRITER

Derivco Estonia OÜ

15. detsember 2017

Arvamused

Teabevara