4. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elion pääses kergelt

Elioni paari nädala tagune rike, mille tõttu langesid tundideks rivist välja kaardimakseterminalid, pangaautomaadid, telefonid, digi-TV ja internet, ei tekitanud ettevõtte klientides mitte mingisugust pahameelt.

Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul Elionile rikke tõttu kahjunõudeid laekunud ei ole.

"Kliendid on olnud mõistvad, sest rike on ettenägematu olukord, mis toimub tehnilistel (või teatud juhtudel ka vääramatust jõust ajendatud) põhjustel, meie tahtest sõltumata," ütles Reiljan.

Ta ütles, et firma võttis tuumikvõrgu riket väga tõsiselt.

"Selleks, et taoliste juhtumite tõenäosust veelgi vähendada, investeerime lähitulevikus kümneid miljoneid kroone võrgu töökindluse suurendamiseks ning vaatame äärmise põhjalikkusega üle meie võrguarhitektuuri," kinnitas Reiljan.

Reiljan ütleb, et juhul, kui tekib viivitus ja riket ei ole võimalikuks tähtajaks likvideerida, teeb Elion reeglina tagasiarvestuse teenuste kuutasust.

Elioni teenuseid ei saanud Reiljani väitel 17. novembril kasutada umbes ühe tunni vältel.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755