Samuti linastus samal festivalil võistlusväliselt Werner Herzogi kolmemõõtmeline dokumentaalfilm "Cave of Forgotten Dreams", mis on toodetud sama tehnilist lahendust kasutades.
Digitaalse Sputniku lahendus erineb Kaur Kallase sõnul selle poolest, et eelproduktsioonist kuni viimase läbivaatamiseni tegeleb projektiga üks inimene. Sama inimene on kogu võtte ajal platsil kui kaamera assitent ja digitaalne pilditehnik, kes hiljem vastutab värvivimääramise ning digitaalse kino koopia (DCP) valmimise eest.
"Selline lähedane koostöö operaatoriga võimaldab ülikiiret ja mobiilset filmi post produktsiooni ja viimistlemist ilma kvaliteedis kompromissi tegemata," selgitas Kaur Kallas. "El Premio" puhul oli postproduktsiooni periood alla nädala ja "Cave of Forgotten Dreams" valmis vähem kui kahe nädalaga. Mõlemale filmile anti lõplik viimistlus ja lihv digiprojektsiooniga varustatud kinosaalis.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb