Google parandas otsingumootori efektiivsust

Google parandas neljapäeval algoritmi, millel põhinevad ettevõtte otsingumootori tulemused. Uus algoritm võtab enam arvesse sündmuste ajalist järjekorda, mõjutades ligi 35% kõigist otsingutulemustest, kirjutas The New York Times.

Uus lahenduseeskiri peegeldab üha suuremat konkurentsi internetimaailmas, kus Twitteri ja Facebooki laadsed teenused on harjutanud inimesi katkematu uudisvooga. Kirjeldamaks Google’i sisseviidud muudatusi, võib tuua näite, kus kasutajad trükivad otsingumootorisse väljendi „jalgpalli skoor”. Tihtipeale pakkus Google siis esmajärjekorras tulemuseks kaugemas minevikus toimunud mängude skoore, kuid nüüd peaks süsteem töötama nii, et esimesena ilmuvad just viimati toimunud mängu tulemused.

Kuigi USAs tehakse 2/3 kõigist otsingutest ikka Google’i kaudu, on ettevõte kaotamas oma populaarsust juhtudel, kui vajatakse uudiseid kõige värskemate sündmuste kohta. Siis eelistatakse pigem Facebooki ja Twitterit ning ka Microsofti otsimootorit Bingi, mille tulemused sisaldavad ka levinumate sotsiaalvõrgustike seinapostitusi.

Algoritmi muutmine pole Google’i jaoks midagi erakordset. Seda tehakse ligi 500 korda aastas, kuid tavaliselt mõjutavad muudatused vaid minimaalset osa otsingutulemustest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Derivco is looking for a RELEASE ENGINEER

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Julianus Inkasso otsib TARKVARAARENDAJAT

Julianus Inkasso OÜ

25. november 2017

Arvamused

Teabevara