2. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alma Media ostis CV-Online’i

Alma Media OY ostis täna Baltimaade juhtiva internetipõhise värbamisettevõtte CV Online, teatas firma.

CV Online oli investeerimisfirma Gild üks investeeringuid ja müügist teenitud tulu läheb jagamisele Tõnu Peki juhitava Gild Arbitrage'i fondi võlakirjaomanike vahel.

Müügitehingu maksumust osapooled ei avaldanud.

CV-Online’i juhatuse liikme Agu Vahuri sõnul on CV-Online’i jaoks tegemist positiivse arenguga: „Kindlasti on see nii CV-Online’i kui ka meie klientide jaoks hea uudis. Alma Media alla kuulub mitmeid tööportaale Euroopas, sealhulgas Soome suurim tööportaal Monster.fi ja Tšehhi selge turuliider jobs.cz.  Ligipääs maailma suurima värbamisportaali Monster oskusteabele aitab CV-Online’il  jätkuvalt tagada parim teenusekvaliteet nii tööandjatele kui ka tööotsijatele. Lisaks on meie jaoks see tehing kinnitus CV-Online’i kui ettevõtte kvaliteedile. Praegustel Euroopa finantsturgude jaoks keerulistel aegadel ei osteta ettevõtteid uisapäisa ja fakt, et CV-Online on osutunud sobivaks investeeringuks, teeb meile suurt au.“

„Antud tehing on CV-Online’i jaoks loogiline samm edasi – CV-Online on seni olnud riskikapitali omanduses, kuid organisatsioon on saavutanud piisava küpsuse, et olla  strateegilise investorite huviorbiidis. Meie strateegiliseks investoriks on nüüdsest Euroopa börsifirma ja see tagab, et me suudame jätkuvalt olla turuliider nii teenuse kvaliteedi kui ärikäibe osas,“ kommenteeris tehingu tagamaid Agu Vahur ning lisas: „Jätkame CV-Online’i kaubamärgi all ning sama ärimudeliga, mille toimimist hindavad meie kliendid kõrgelt.“

"CV-Online on suurepärane täiendus meie värbamisteenuste pakkumise vallas, koos Tšehhi ettevõtte LMC ja Soome Monster.fi’ga moodustavad värbamisteenused Alma Media’s suurima segmendi meie üksuses," kommenteeris CV-Online’i ostu Alma Media internetimeedia üksuse juht Raimo Mäkilä.

CV Online’i käive oli aastal 2011 hinnanguliselt 2 miljonit eurot, mis märgib eelnenud aastaga võrreldes 30% suurust kasvu.

CV Online tegutseb Eestis, Lätis ja Leedus ning firmal on 34 töötajat. Lätis ja Leedus on ettevõte turuliider, Eestis jagatakse liidripositsiooni. CV Online’i kaudu otsib tööd kokku 430 000 registreerinud inimest.

CV Online’i ost on kooskõlas Alma Media strateegiaga leida uusi kasvuvõimalusi digitaalsetest teenustest ning tegevuse muutmisest enam rahvusvaheliseks.  Läinud aasta lõpus ostis Alma Media Tšehhi suurimate värbamisportaalide omanikfirma LMC.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755