24. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Peterburi Prismad võtsid kasutusele nutika ostuabilise

Soome jaekontserni S-Group Venemaa tütarettevõte hakkas Prisma Peterburi hüpermarketites kliendilojaalsust ja müüki kasvatama Tieto Mobile Shopperga.

Tieto Estonia Tieto Estonia esindaja Raul Ennus avaldas lootust, et sarnane nutitelefonide rakendus tuleb loodetavasti peagi kasutusele ka Eesti Prismades.

Prisma opereerib Peterburi piirkonnas üheksat hüpermarketit, mis hakkasid kasutama Tieto mobiilse ostlemise rakendust nutitelefonidele. Poed saavad seda sisse osta teenusena ja valmis paketina, mis võimaldab jaeketil ostuabilist kiiresti, kuluefektiivselt ning oma riske maandades kasutusele võtta, rääkis Ennus.

Poe bränditud mobiilirakendusega saavad ostjad end kursis hoida eripakkumistega, jälgida kaarti lähima poeni jõudmiseks, vaadata poes QR koodidega tooteinfot, koostada ostunimekirju ning palju muud, selgitas Ennus. „Usun, et peatselt saame näha ka Eesti poodide jaoks kohandatud rakendusi,“ lisas ta.

 „Mobiilsus on Vene jaeturul uus lähenemine, mis annab meile mõõdetava konkurentsieelise. Meie eesmärk on kasvatada ostukordade arvu nädalas, aktiveerides uue mobiilikanali kaudu näiteks eripakkumistest teavitades meie truid kliente ja muutes kogu ostlemiskogemust sujuvamaks ja põnevamaks,“ kommenteeris Prisma direktor Peterburis Jani Vahala.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755