3. juuli 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Microsoft kaotas 5 aastaga tütarfirma väärtusest 98%

Viis aastat tagasi 6,3 miljardi dollari eest soetud internetireklaami firma AQuantive väärtusest kannab Microsoft 6,2 miljardit dollarit maha, mis tõukab tarkvaragigandi tõenäoliselt kahjumisse.

Mitterahaline kahju tähendab, et Microsoft peab juunis lõppenud kvartalis tõenäoliselt leppima kahjumiga. Enne eilset pressiteadet ootasid Bloombergi analüütikud firmale kvartaalseks kasumiks 5,3 miljardit dollarit.

Tarkvaragigant ostis 2007. aastal internetireklaami firmade ülevõtmiste tuhinas AQuantive'i umbes 6,3 miljardi dollari eest, et püüda Google'it. Paraku ei toonud tehing loodetud kasvu firma niigi kahjumit teenivas online-divisjonis.

"Online-teenused on firma suurim pettumus praegu," ütles Bloombergile BGC Partnersi analüütik Colin Gillis, kes soovitab Microsofti aktsiaid osta.

Isegi kui AQuantive'i tehing ei vastanud ootustele, on Microsofti sõnul nende online-divisjon näidanud paranemismärke teistes valdkondades. Näiteks on suurenenud tulu iga otsingu pealt ja Bing on veidi turuosa juurde võitnud.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755