1. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jagomägi keskendub mobiilside uue põlvkonna tootele

Kui mul on valida, kas ma hakkan tegema uut asja või jätkan Regio igapäevast juhtimist, siis ma vaatasin peeglisse ja leidsin, et olen uue asja peale parem mees, põhjendas Teet Jagomägi oma lahkumist juhi kohalt.

„Ja kui ma leidsin inimese, kes sobib paremini Regiot juhtima, siis ei olnudki enam pikalt mõelda,“ jätkas Jagomägi. „Tegelikult otsingud sellise inimese leidmiseks kestsid kaua. Ja kui Ülo oli üles leitud, siis õnneks teda väga kaua moosima ei pidanud.“

Alates tänasest on kaartide ja geoinfosüsteemidega tegeleva ASi Regio juht Ülo Säre, kes on juhtinud mitmeid IT ettevõtteid ligi 20 aastat, neist viimased 10 aastat rahvusvahelises majandustarkvara- ja konsultatsiooniettevõttes Columbus. Teet Jagomägi oli Regio eesotsas alates 1993. aastast.

Uue põlvkonna toode, mille väljatöötamiseks on Regios moodustatud omaette meeskond eesotsas Teet Jagomägiga, peaks turule tulema järgmisel aastal. Tegu on tehnoloogilise uuendusega mobiilside positsioneerimisel, mille abil on võimalik hakata korraga anonüümselt jälgima kõikide inimeste asukohta.

„Meil on praegu e-mail, Google, Facebook jms ja need kõik on tasuta tänu sellele, et seal on reklaam sees,“ rääkis Jagomägi. „Samas liiguvad inimesed järjest enam arvutite tagant mobiiltelefonidesse ja seal on nende tegevus reklaamiandjate jaoks nii-öelda nähtamatu. Mobiiltelefonide operaatorid tahaksid selles vallas midagi teha, aga neil pole täna selleks vastavat tehnoloogiat.“

Jagomägi sõnul kavatsebki Regio töötada välja tehnoloogia ja toote, mis aitab omavahel kokku viia reklaamifirmad ja mobiiltelefonide operaatorfirmad. „See on nii suur võimalus, et see tuleb ära kasutada,“ toonitas ta. „Sellest peaks saama palju suurem asi, kui on tänane Regio. Aga see toode tuleb enne valmis teha.“

Jagomägi möönis, et uue toote puhul võib paljudel esimese mõttena pähe karata, et oi-oi, Suure Venna aeg on nüüd käes. „Tegelikult see ei ole nii,“ rõhutas ta. „Kümme aastat tagasi, kui mobiilide positsioneerimine välja mõeldi, siis oli ka esimene reaktsioon, et nüüd on Suur Vend tulnud, aga kümne aastaga pole maailmas selles vallas midagi hullu juhtunuid.“

Jagomägi ei tee saladust, et uue tehnoloogia turuletoomisega võiks Regio praegune umbes 5 miljoni eurone käive kasvada tulevikus mõne aastaga kümnekordseks.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755