Eesti Päevaleht kirjutab, et komisjon toetub ühe Kanada teadlase esitatud suhtarvule, mis näitab põlevkivist toodetud diislikütust ligi poole rohkem CO2 sisaldavana, kui on naftast toodetud autokütus. Ehkki suhtarvu paikapidavuse kohta pole esitatud mingeid analüüse või tõestusmaterjale, klammerdub komisjon ikkagi suhtarvu külge, sest Euroopa Liit on seadnud eesmärgiks vähendada 2020. aastaks autokütuste CO2 sisaldust kuue protsendi võrra.
„Arvestades põlevkiviõli rafineerimise projektide arengufaase, ei kavatse keegi kindlasti rajada tehast, mille toodangu müük oleks keeruline või majanduslikult ebaefektiivne,” tõdes Eesti Päevalehega vestlenud Kiviõli Keemiatööstuse ja Alexela tanklaketi osanik Heiti Hääl.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb