Parim globaalne bränd ei ole Apple

Apple’i uued tooted on leidnud sooja vastuvõttu paljudes riikides ning firma brändi väärtus tõusis aastaga 129 protsenti, kuid Interbrandi koostatud maailma väärtuslikemate brändide nimekirja tipus troonib Coca-Cola.

Interbrandi metoodika võtab arvesse mitmeid viise, kuidas bränd organisatsiooni mõjutab ja kasu toob – alates talentide meelitamisest ja säilitamisest kuni tarbijaootustele vastamises.

Interbrandi edetabelis oli suur ülesliikuja Apple’i rivaal Samsung, mis sai üheksanda koha. Nokia oli 19., Soome telefonitootja brändi väärtuseks hinnatakse 21 miljardit dollarit. Eelmine aasta oli Nokia 14. kohal.

Apple’i brändi väärtuseks hinnatakse 76,6 miljardit dollarit, mis on 129 protsenti rohkem kui eelmisel aastal, mil iPhone'i tootja sai 8. koha.

Esikohal trooniva Coca-Cola brändi väärtuseks hinnatakse 77,8 miljardit dollarit, mis on 8 protsenti rohkem kui eelmisel aastal.

Vaata maailma 100 parimat brändi SIIT.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Nortal is looking for a HEAD OF MARKETING

Nortal AS

28. veebruar 2018

Derivco is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Arvamused

Teabevara