Starmani juhatuse liikme Toomas Tiiveli sõnul on ettevõte pidevalt laiendanud teenustevalikut, mis omakorda tähendab uusi väljakutseid ka klienditeenindusele. “Niivõrd olulised muutused eeldavad teenindus- ja müügimeeskonna ridade tugevdamist, et tulla toime kasvava nõudlusega ning samas mitte teha järeleandmisi teeninduskvaliteedis,” ütles Tiivel.
Starman on juhtiv koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja, kelle teenused jõuavad Eestis üle 560 000 kodusse. Ettevõte pakub televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid ning edastab telepilti lisaks ka maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv vahendusel. 1992. aastal tegevust alustanud Starman on kasvanud Eesti suurimaks vabaturu tingimustes tekkinud telekommunikatsiooniettevõtteks, mis annab tööd üle 200 inimesele.