Online vedas Ekspressi käibekasvu

Täna avalikustas Ekspress Grupp enda oktoobri müügitulu, mis kasvas aastases võrdluses 3,6%, peamiselt tänu heale online-meedia segmendile.

Oktoobris kasvas Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6%, 5,48 miljoni euroni. Tugevat kasvu näitas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta oktoobriga 32,1%. Segmendi käive küündis 1,04 miljoni euroni.

Firma sõnul on positiivne ka perioodiliste väljaannete segmendi 4%-ne kasv, millele aitas kaasa raamatute ja DVD-sarja tugev müük, mis omakorda mõjutas positiivselt ka üksikmüügitulusid.

Samuti näitas kasvu ajakirjade reklaamimüük nii Eestis kui Leedus. Trükiteenuste segmendi käive langes oktoobris kokku 1%, 2,69 miljoni euroni. Langus on tingitud paberimüügi ja muude teenuste käibe alanemisest, trükiteenuste maht ja müügitulud kasvasid, teatas firma.

Osale arutelus

  • Fredy-Edwin Esse

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara