Infoettevõtted koonduvad ühe nime alla

ASid Ekspress Hotline, Telemedia ja Teabeliin kannavad ühinemislepingu alusel uuest aastast nime FCR Media AS.

FCR Media juhi Niels Winkeli sõnul saab neist rahvusvahelise kontserni FCR Media esindaja Eesti turul, ent ühise nime alla koondumine ei muuda klientide jaoks midagi. "Kõik meie koostööpartnerite ja klientidega sõlmitud lepingud ning nendest tulenevad õigused ja kohustused jäävad kehtima ka edaspidi," kinnitas ta.

Winkel lisas, et ühinemise järel ei ole plaanis ka mingeid personali või töökorralduse muudatusi.

Sarnaselt kogu grupi strateegiaga on ka FCR Media tulevikuplaanid Eestis Winkeli sõnul seotud eelkõige väikese ja keskmise suurusega ettevõtete ning neile terviklahenduste pakkumisega. "FCR Media peasuund on parandada ettevõtete nähtavust ja kättesaadavust seal, kust tarbijad infot otsivad ja ostuotsuseid langetavad," selgitas Winkel.

FCR Media grupp koondab info- ja reklaamiettevõtteid lisaks Eestile ka Lätis, Leedus, Tšehhis, Slovakkias ning Iirimaal.

Kontserni aastakäive on 50 miljonit eurot ja selles töötab ligi tuhat inimest. FCR Media tootevalik sisaldab veebi-, mobiili- ja trükimeedia turundamist ning reklaamilahendusi väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Eestis kuuluvad FCR Mediale kaubamärgid 1182, 1188, ee.ee, EkspressKontakt, Ärikataloog, Delovoi Spravotšnik, Export Directory, Travel Estonia ja Outdoor. Lisaks pakub FCR Media müüki Delfi Otsingule ning on Google Adwordsi ametlik partner Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara