Autor: Ken Rohelaan • 10. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Amazon tahab konkureerida Apple'i iTunesiga

Amazon.com avalikustas teenuse, mis suurendab konkurentsi Apple'i iTunesiga, vahendas Reuters.

Amazon tõi turule AutoRipi, mis annab klientidele varem ostetud CD-de tasuta digitaalsed versioonid. Taolist võimalust saavad kasutada vaid Amazoni kliendid, kes on ostnud AutoRipi võimalusega CD-d pärast 1998. aastat.

Amazoni digitaalse muusika osakonnajuhi Steve Boomi sõnul kuuluvad AutoRipis saadaval oleva 50 000 albumi hulka viimase 15 aasta populaarseim muusika. Firma teatel on digitaalseid muusikafaile võimalik kuulata või alla laadida Cloud Playeri nimelise teenuse vahendusel.

Amazoni MP3 digitaalne muusikaäri on tegutsenud alates 2007. aastast, kuid firma turuosa jääb uuringufirma The NPD Groupi teatel alla 15%. Kindlat liidripositsiooni hoiab Apple'i iTunes rohkem kui 50%-lise turuosaga.

Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 12:52 (Eestis kell 19:52) langes Amazon.comi aktsia 1,12%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind tõusnud 47,22%.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755