Facebook kuue kuu kõrgeima hinnaga

Facebooki aktsia tõusis kuue kuu kõrgeimale tasemele, kui mobiilireklaamidega prognoositakse firma senist käekäiku arvestades leevendavat kasumit, vahendas Bloomberg.

JP Morgan Chase & Co analüütiku Doug Anmuthi hinnangul on Facebook mobiilireklaamide arenguga veel algfaasis. Teenused nagu Facebook Exchange, mis aitab ettevõtetel saata reklaame kasutajatele nende varasema veebitegevuse põhjal, peaksid Anmuthi sõnul aitama järgmisel aastal käivet suurendada.

Kolmanda kvartali seisuga kasutasid ligikaudu 60% Facebooki liikmetest sotsiaalvõrgustikku mobiiliseadmete kaudu, aasta varasem tulemus oli umbes 47%. Facebook teatas oktoobris, et ligi 14% reklaamimüügist saavutati nutitelefonide ja tahvelarvutite vahendusel.

Ettevõtteid online-reklaami ostmises nõustava Kenshoo teatel moodustab praegu mobiilile kulutatav Facebooki reklaam viiendiku suhtlusvõrgustikufirma tervikust. Facebook saab mobiilireklaamidega 70% rohkem kui analoogsete reklaamidega teistes seadmetes.

Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 14:35 (Eestis kell 21:35) tõusis Facebooki aktsia 0,95% hinnani 31,59 dollarit. Umbes neli tundi varem jõudis ettevõtte aktsiahind hinnani 31,96 dollarit, mis on päeva kõrgeim hind pärast 10. juulit.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Nortal is looking for a HEAD OF MARKETING

Nortal AS

28. veebruar 2018

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Tallinna Linnakantselei otsib IT TEENUSTE PROJEKTIJUHTI

Tallinna Linnakantselei

09. märts 2018

Arvamused

Teabevara