Autor: Marta Jaakson • 17. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Air: süsteemid toimivad taas

Estonian Airil on Elioni rikkest tingitud mured lahendatud, kinnitas firma pressiesindaja Ilona Eskelinen. Kahjunõude esitamisest ta meedia vahendusel rääkida ei soovinud.

"Meie koduleht on üleval ja süsteemid toimivad," kinnitas Eskelinen, et Elioni laiaulatusliku rikke tõttu 24 tundi maas olnud veebileht toimib jälle.

Kahjunõude esitamise kohta Eskelinen kommentaari anda ei soovinud ja selgitas, et ettevõte ei soovi seda läbi meedia arutada. Ta kinnitas, et kindlasti arutatakse küsimusi, kuidas sarnaseid olukordi tulevikus vältida, mida paremini teha ja kuidas selliste olukordade eest kaitsta saab.

Estonian Air koduleht oli maas enam kui 24 tundi, mis tähendas seda, et kliendid ei saanud veebist pileteid osta, lennuinfot saada, teha lennule registreerimist, piletit muuta ning anda tagasisidet.

Eskelinen rääkis, et broneerimissüsteem töötas ning läbi reisibüroode oli teenuste osutamine võimalik. Samuti oli võimalik teha toiminguid läbi Estonian Airi kassa ja klienditeeninduse kaudu. "Sellist totaalset seisakut ei olnud," ütles Eskelinen.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755