Ekspressi kasvu vedas jaanuaris veeb

Täna avalikustas Ekspress Grupp oma jaanuari müügitulu, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga 2%. Firma sõnul näitas taas suurimat kasvu online-meedia segment.

Jaanuaris kasvas Ekspress käive 2%, 4,06 miljoni euroni. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta jaanuariga 540 000 eurolt 600 000 eurole ehk 12%. Parima tulemuse saavutas Delfi Leedu, millele aitasid kaasa eelmisel aastal käivitunud erinevad portaalid ning samuti kuulutusteportaali Alio ost.

Perioodiliste väljaannete segmendis oli reklaamikäive kõikides ettevõtetes languses. Ainsana suutis Maaleht kasvuga üllatada. Kokkuvõttes kasvatas perioodiliste väljaannete segment tulusid 4,3% ehk 1,7 miljonilt eurolt 1,77 miljonile eurole. Seda toetas ajalehtede üksikmüügi ja Eesti filmiklassika DVD-sarjast tulenev käibe kasv ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO is looking for a UX/UI DESIGNER

Derivco Estonia OÜ

30. september 2018

DERIVCO is looking for a .NET DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

30. september 2018

Teabevara