Deloitte: mobiilireklaam suundub tahvlitesse ja nutitelefonidesse

Audiitorfirma Deloitte prognoosib, et tänavu jaguneb senine mobiilireklaam kaheks- reklaamiks tahvelarvutites ja reklaamiks nutitelefonides.

Deloitte`i koostatud värske IT-ala ülevaade toob välja, et nutitelefonide reklaam võib tuua kasumit 4,9 miljardit dollarit ja tahvelarvutite sektor 3,4 miljardit dollarit. See tähendab kasumit iga nutitelefoni kohta 2,50 dollarit ja iga tahvli kohta 12,60 dollarit.

Aastaks 2014 ennustab Deloitte tugevat kasvu mõlemas sektoris. Reklaam nutitelefonides võib kasvada kuni 35 protsenti ja reklaam tahvelarvutites kuni 55 protsenti.

Osale arutelus

  • Kristi Malmberg

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO is looking for a UX/UI DESIGNER

Derivco Estonia OÜ

30. september 2018

DERIVCO is looking for a .NET DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

30. september 2018

Teabevara