Autor: Anu Jõgi • 22. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nokia otsib tähelepanu filmifestivalil

Nokia on leidnud uue viisi nutitelefoni turundamiseks – filmifestival, vahendab Kauppalehti Avenued.

Sundance oli algselt USA filmifestival, mis 2011. aastal laienes Suurbritanniasse. Nokia võtab sellest osa Suurbritannias, kus ta jahib eelkõige kultuurist huvitatud nooremat põlvkonda – seega sama sihtrühma, mis kujundas kunagi Apple’i maine ja edu.

Nokia muusikateenus Nokia Music otsib festivalile 15 sekundilisi ungerground-kultuuri muusikavideoid üle maailma. Sarnase võistluse tegi Nokia ka USAs. Ettevõtte teatel otsitakse midagi tavapärasest erinevat ja tundmatut.

Kaks paremat saavad 5000naelase video tootmise eelarve ja telefoni Lumia 920, mõlemat videot näidatakse Sundance’i festivalil. Võitja saab veel 5000naelase auhinna.

Kilpailijoiden joukosta tuomaristo valitsee kaksi parasta, jotka molemmat palkitaan 5 000 punnan tuotantobudjeteilla ja Lumia 920 -älypuhelimilla. Näistä kahdesta valitaan lopulta voittaja, joka saa toistamiseen 5 000 puntaa.

Molemmat voittajafilmit myös esitetään kuluvan vuoden Sundance-festivaaleilla, joiden keulahahmo on maailmankuulu näyttelijä Robert Redford. Festivaaleille osallistuvat alan konkarit ovat myös lupautuneet opastamaan voittajia.

Sundance on Yhdysvaltain merkittävin, niin sanottuja independent-elokuvia esittelevä festivaali.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755