Autor: Rainer Saad • 1. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nokia ja Samsung teevad Blackberryle kambaka

Apple’iga vägikaigast vedav Samsung on nüüd valinud uue sihtmärgi: BlackBerry, kirjutas New York Times.  

Samsungi nutitelefonid on maailmas suurima läbimüügiga, kuid siiamaani on Samsung oma telefone turustanud eelkõige tarbijatele, mitte ettevõtetele. Eelmise aasta jooksul arendas Lõuna-Korea tehnoloogiafirma Google Androidiga aga tarkvara, mis annab äriklientide telefonidele suurema turvalisuse.

Tarkvara nimi on Knox ning Samsung tutvustas seda sel nädalal Barcelona mobiilimessil. Samsungi sõnul aitab uuem Androidi versioon kaitsta ärikliente pahavara eest ning sellega loodab Samsung oma nutitelefone muuta atraktiivsemaks ettevõtetele, kes kardavad infovargusi ja häkkereid. Kuid samad kliendid on olnud ka BlackBerry kindlus, kuna Kanada telefonitootja on enda telefonid varustanud pahavarakaitsega.

„Meist saab number üks ettevõte,“ ütles Samsungi ärikliendi müügi asepresident Tim Wagner. „Kui Samsung otsustab olla number üks, siis nii ka läheb.“

Ka Nokia on sihikule võtnud BlackBerry ärikliendid. Nokia loodab, et partnerlus Microsoftiga annab neile eelise võitmaks BlackBerrylt ärikliente. Selle nädala Barcelona mobiilimessil tutvustas Microsoft uusi Lumia nutitelefone, mis kasutavad Microsofti operatsioonisüsteemi ning on varustatud Exceli, Wordi ja Powerpointiga, kirjutas Bloomberg.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755