Autor: Marek Mühlberg • 4. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Siim Susi: ühtne kontaktpunkt seob infra teenused tervikuks

Fujitsu Eesti kasutajatoe meeskonnajuht Siim Susi kõneles ITuudiste seminaril „Meeskonnatöö ja IT protsesside juhtimise parimad praktikad” infra vaatest IT protsesside juhtimisele ja möönis teenuste tsentraliseerimise vajadust.

"Paljudel juhtudel pole IKT-lahendused ühtne tervik, vaid komponentide meri," kirjeldab Susi ühte peamist infra üksuse probleemkohta ja lisab, et sageli on piduriks ka majasisene IT-tugiteenus.

Susi sõnul võib infraga seotud probleemide puhul olla lahenduseks SPOC (single point of contact ehk ühtne kontaktpunkt - toim.), mis koondab endasse intsidendihalduse, probleemihalduse, muudatusehalduse ning reliisi- ja paigaldusehalduse.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755