Autor: Marta Jaakson • 26. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kadaru: tulemused on tähtsamad kui tööaja jälgimine

Rautakesko ASi juhatuse liige Raul Kadaru rääkis, et nende kauplustes küll tööaega fikseeritakse, ent töötajate tööaja jälgimine ei ole oluline, olulisemad on tulemused.

„Meil kauplustes, kui inimesed tulevad tööle, siis fikseeritakse tööaeg, kontoris sellist asja ei ole. Kui ma räägin ostu- ja logistikaosakonnast, siis tulemused on tähtsamad. Mina isiklikult sellega vaeva ei näe, et ma peaks töötajaid jälgima,” ütles ta. 

Kadaru jälgimissüsteemil plusse ei näe. „Silmale on olulised tulemused. Iga ülemus peab oma alluvaid jälgima ja teadma, millega nad tegelevad. Kas nüüd minna kontrollima, et kes internetis surfab või kes Facebookis? Ju ikka kõik teevad seda vahel harva, aga lõppkokkuvõttes - kui see hakkab tööajast väga palju aega võtma, siis jäävad ju tööasjad tegemata ja see avaldub tulemustele üht- või teistpidi,” rääkis Kadaru.

Äripäev küsis ettevõtetelt, kas, kui palju ning mis otstarbel kasutatakse töötajate jälgimise süsteeme.  

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755