„Meil kauplustes, kui inimesed tulevad tööle, siis fikseeritakse tööaeg, kontoris sellist asja ei ole. Kui ma räägin ostu- ja logistikaosakonnast, siis tulemused on tähtsamad. Mina isiklikult sellega vaeva ei näe, et ma peaks töötajaid jälgima,” ütles ta.
Kadaru jälgimissüsteemil plusse ei näe. „Silmale on olulised tulemused. Iga ülemus peab oma alluvaid jälgima ja teadma, millega nad tegelevad. Kas nüüd minna kontrollima, et kes internetis surfab või kes Facebookis? Ju ikka kõik teevad seda vahel harva, aga lõppkokkuvõttes - kui see hakkab tööajast väga palju aega võtma, siis jäävad ju tööasjad tegemata ja see avaldub tulemustele üht- või teistpidi,” rääkis Kadaru.
Äripäev küsis ettevõtetelt, kas, kui palju ning mis otstarbel kasutatakse töötajate jälgimise süsteeme.